Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от bass Покажи съобщение
    Обороти има, но след 3000 въртящият момент започва да пада сериозно, а малко след него - и кривата на мощността (за 1.9 16v), та ускорение вече няма особено. Иначе моторът сякаш има сила за повече, но с още една предавка (или кутия с други предавателни числа), която да го върне към 3000+

    Личното ми усещане е, че колата с лекота си достига фабричната максимална скорост от 210 и тъкмо като се приготвя за излитане, просто спира да набира
    Викаш ако 110 киловата енергия не могат да избутат въздуха отпред, като върнеш мотора да произвежда 80 киловата ще вземе вече да го избута?
    Голяма логика.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • Първоначално публикувано от bass Покажи съобщение
      Обороти има, но след 3000 въртящият момент започва да пада сериозно, а малко след него - и кривата на мощността (за 1.9 16v), та ускорение вече няма особено. Иначе моторът сякаш има сила за повече, но с още една предавка (или кутия с други предавателни числа), която да го върне към 3000+

      Личното ми усещане е, че колата с лекота си достига фабричната максимална скорост от 210 и тъкмо като се приготвя за излитане, просто спира да набира
      Като цяло скапаната ГМ-ска кутия за мен е сбъркана,но не се знае какво са искали инженерите от нея,все пак на дълъг път колата е икономична,а в града не,всичко това идва от кутията.Например при Кросвагона,със същия мотор и с италианската кутия,разликата е осезаема спрямо 159,нисък разход в града,заради по-дългите ниски предавки 1,2,3-а и по висок извън града,заради късите високи предавки 4,5,6-а.
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        Викаш ако 110 киловата енергия не могат да избутат въздуха отпред, като върнеш мотора да произвежда 80 киловата ще вземе вече да го избута?
        Голяма логика.
        Тези 110 киловата не са в края на оборотомера.
        Last edited by bass; d.m.y г., 14:58.

        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
        Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

        Comment


        • Първоначално публикувано от bass Покажи съобщение
          Тези 110 киловата не са в края на оборотомера.
          Викаш една 159-ка на 6-та скорост ще достигне края на оборотомера?
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Викаш една 159-ка на 6-та скорост ще достигне края на оборотомера?
            По нанадолнище може,иначе трудно
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • Шеста предавка е като първа скорост 30 км/ч На 5та правя 200 и от там шеста. С 19 ки джани си правя 220 км/ч пълен, празен все тая.От там нагоре е по бавничко.Има значение за максималната скорост външната температура и горивото, поне до този извод стигнах.
              CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
              Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

              Comment


              • Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                Шеста предавка е като първа скорост 30 км/ч На 5та правя 200 и от там шеста. С 19 ки джани си правя 220 км/ч пълен, празен все тая.От там нагоре е по бавничко.Има значение за максималната скорост външната температура и горивото, поне до този извод стигнах.
                ...и посоката и скоростта на вятъра.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  ...и посоката и скоростта на вятъра.
                  С това съм много съгласен.Увеличението на съпротивлението на въздуха е в квадратична зависимост спрямо увеличението на скоростта.Преди няколко седмици при много добро време и лек попътен вятър на магистралата за Истанбул постигнах почти 240км/ч(GPS-а показваше 232км/ч),ама дори и там си става страшничко.За мен е по-важна еластичността при изпреварване,а не макс. скорост.
                  159 SW 2.4 Jtdm 2007
                  156 TS 1.8 1999
                  Avensis SW 2.2 D4D 2011

                  Comment


                  • да бе,ще чакаме да има попътен вятър!и пайсе идвам да и обърна километража ветър Мъро добре си го написа,а сега ще почнем да си го мерим
                    sigpic 155ex 159ex 530new

                    Comment


                    • На някои хора хич не им се вярва, че при скорости над 100 - 120 почти цялата мощност на мотора отива за да преодолее въздушното съпротивление.

                      Казано на прост език - ако при безветрие можеш да развиеш максимална скорост от 220 км/ч, то ако срещу теб духа вятър със скромните 20 км/ч (5,5 м/сек.) няма да можеш да отлепиш повече от 200. Ако пък същия ветрец подухва в твойта посока, ще развиеш 240.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • аеродинамиката на 159-та е като на тухла 4-ка
                        sigpic 155ex 159ex 530new

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ivopetrov_1982 Покажи съобщение
                          аеродинамиката на 159-та е като на тухла 4-ка
                          Чак тухла не е , но е по-зле в това отношение от 156 и 166.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Чак тухла не е , но е по-зле в това отношение от 156 и 166.
                            на 155-цата е по добра
                            sigpic 155ex 159ex 530new

                            Comment


                            • ДА !

                              Comment


                              • Много си е добре кутията за разлика от повечето на Алфа, на които дори 6-та е къса. На мен не ми харесва само, че първа е къса, но като ти се наложи да драпаш по някой баир с много лош път оценяш и това. Все пак, ако можех да сменя предавателните числа на 1-ва и задна тази кола цена нямаше да има. Задна е прекалено дълга, ако трябва да даваш назад по баир палиш съединителя до 2.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X